Schets van een tropische tuin

Heel veel tijd breng ik door in onze tuin in Maputo vol tropische planten. Het functioneert voor mij als tweede huiskamer, waar ik niet raak uitgekeken op de uitbundige groei van de natuur. Zo lang als we nog hier zijn, voor we in de toekomst gaan verhuizen, wil ik proberen een serie schetsen op de iPad te maken van mijn eigen paradijs.

2 gedachten over “Schets van een tropische tuin

  1. lydia lindo

    Beste Rob,
    Wat een heerlijke plantenprent!
    Ja geweldig als je het zo in de tuin voor het schetsen hebt !
    Ik heb het vrouwtje bij de printer liggen en ze bellen me maandag met info over prijzen etc.!
    In Haarlem is een filiaal die zo’n goeie / betere printer zou hebben en ik hoor ook wat het kost op hout drukken! Goed idee van je! Het kan op 2 manieren, rechtstreeks op het hout zodat je het hout er doorheen ziet schijnen of eerst hout wit maken dan prent eroverheen drukken!
    Hou je op de hoogte! Slaap lekker, xx lydia

    Lydia Lindo – Teding van Berkhout
    van Aerssenstraat 70
    2582 JS, Den Haag
    Tel: 06-20967940
    Website: http://lydialindotvb.tumblr.com

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.