De iPad Koning

Ik heb gisteren de eerste en enige prijs gewonnen voor het beste portret van Koning Willem-Alexander in een competitie van vijftig inzenders. De jury bestond uit Wim van Sinderen, Yvette van Caldenborgh en Ivo Bouwman, mensen die hun sporen in de kunstwereld ruimschoots hebben verdiend. De Commissaris van de Koning Jan Franssen reikte de prijs uit. Het is een grote eer voor me.

Ik heb gisteren de eerste en enige prijs gewonnen voor het beste portret van Koning Willem Alexander in een competitie van vijftig inzenders. De jury bestond uit Wim van Sinderen, Yvette van Caldenborgh en Ivo Bouwman, mensen die hun sporen in de kunstwereld ruimschoots hebben verdiend. De Commissaris van de Koning Jan Franssen reikte de prijs uit. Het is een grote eer voor me.

iPad schets

DSC04741

13 gedachten over “De iPad Koning

  1. lydia lindo

    Beste Rob,
    Nog meer dan van harte gefeliciteerd!
    Wat een drukke, geanimeerde opening!
    Ben je een beetje bekomen van de geweldige prijs?
    Ik wist niet dat ik een beetje helder ziende zou zijn maar hij is ook echt zo prachtig en de bijzonderste van allemaal!
    De orginaliteit, de rust die er van af straalt en het formaat!
    Kika zei oa dat er ook een postzegel van gemaakt kan worden dus daar zou ik zeker achter aan gaan!
    Ze stelde voor m,n ipad vrijdag, zaterdag en zondag in Sophie Maree neer te leggen,omdat ik bij deze afbeelding het maakproces belangrijker vindt!
    Nu kan ik een ipad lenen maar denk niet dat het schilderij daarop afgespeeld kan worden he?wat denk jij?
    Laat je Herman Gordijn weten dat je de prijs hebt gewonnen?
    Lieve groet Lydia

    Lydia Lindo – Teding van Berkhout
    van Aerssenstraat 70
    2582 JS, Den Haag
    Tel: 06-20967940
    Website: http://lydialindotvb.tumblr.com

  2. Frans Horbach

    Ik zie dit werk voor het eerst, en hoe het is samengesteld. Indrukwekkend goed. Laat me weten als er gekozen moet worden over het ‘officiële’ koningsportret, dan krijg je absoluut mijn stem!

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.