Schets uit mijn paradijs (5)

Over robvandoeselaar
Dutch artist painter. Also lived and worked in West Africa, New York and India. Techniques: oil paintings on canvas/ ink, acrylic on paper/ painting on iPad.

One Response to Schets uit mijn paradijs (5)

  1. lydia lindo says:

    Ha beste Rob,
    Mijn god wat een enorme klus, maar zo prachtig!! Heerlijk het uit te vergroten en te zien hoe je bezig was!
    Ik was gisteren op de Art Rai, of hoe heet dat? Daar kocht ik een prachtig boek van D Hockney
    Over alleen al Zn. ipad/ iPhone schilderijen! Ook portretten ! Zag verder een pen tekening van Herman Gordijn, van die vreemde vrouwen! Hier herfst vandaag! Goed voor de tuinbouw want het land is kurk droog! Lieve groet Lydia

    Lydia Lindo – Teding van Berkhout
    van Aerssenstraat 70
    2582 JS, Den Haag
    Tel: 06-20967940
    Website: http://lydialindotvb.tumblr.com

Geef een reactie

