Palm leaf shadow

Schaduw-van-een-palmblad-2

acryl op papier

Over robvandoeselaar
Dutch artist painter. Also lived and worked in West Africa, New York and India. Techniques: oil paintings on canvas/ ink, acrylic on paper/ painting on iPad.

2 Responses to Palm leaf shadow

  1. Frank Baas says:

    Beste Rob,
    Toeval bestaat. In Nieuw Unicum – mijn revalidatieoord – ben ik een oud-leerlinge van Wyneke tegengekomen. Gisteravond hebben we de Brandenburgerconcerten uitgevoerd door Wyneke en Leo beluisterd, Als toegift speelden ze via Spotify de Toccata. Puur genieten.
    Je huidige serie bevalt me overigens uitstekend.
    Hartelijke groeten,
    Frank

    P.S.
    Ik ben te bereiken onder 0651376939

    • Dag Frank. Goed om van je te horen. Het spijt me dat ik niet eerder heb gereageerd, maar ik heb de afgelopen 2 weken met Monique en onze zoon Jasper in onze auto een mooie rit door Zuid-Afrika (KwaZulu-Natal) gemaakt. Er lag sneeuw op de Drakensbergen en we zijn ook aan de kust geweest. Hoe gaat het Frank? Ben je permanent in Nieuw Unicum? Ik woon nu in Mozambique en ben zo’n 2 keer per jaar in Nederland. Goed je weer eens te spreken of te zien! Hartelijke groet, Rob

Geef een reactie

