A sombra na parede 1

Dit is de eerste blog in lange tijd. Vanaf nu hoop ik weer regelmatig nieuwe schilderijen en tekeningen te publiceren. De afgelopen maanden herstelde ik van een open hart operatie in Johannesburg, die gelukkig volledig geslaagd is.

Met de eerste iPad tekeningen probeer ik verder te zoeken naar de perfecte schaduw.blog-298

Sombra na parede 1 (1e staat)

blog-298b

Sombra na parede (2e staat)

Over robvandoeselaar
Dutch artist painter. Also lived and worked in West Africa, New York and India. Techniques: oil paintings on canvas/ ink, acrylic on paper/ painting on iPad.

9 Responses to A sombra na parede 1

  1. Houd je goed!
    Mooi dat je weer aan het werk gaat.

  2. Wyneke Jordans says:

    Heeeee Rob, super dat je weer in de lucht zit. Gaat alles goed? Snel weer bellen?? Xxx wyn moet nu werken ai..

    Verstuurd vanaf mijn iPhone

  3. Elma Oosterhoff says:

    Houden zo Rob! Prima . . .

  4. Monica Meijering says:

    Prachtig 2 x !!

  5. Herman Gordijn says:

    dag rob, het lijkt me een enorme ingreep zo’ open hartoperatie, gefeliciteerd dat het volledig geslaagd is en alle goeds voor de toekomst gewenst. dank voor de mooie ipad-prenten, hierbij een eigen brouwsel. hartelijke groet, herman

    • Veel dank Herman, dat doet me goed. Ik kan helaas je eigen brouwsel niet zien, want er is geen bijlage bij je bericht.
      In juni ben ik weer in Nederland. Wie weet zien we elkaar ergens. Hartelijke groet, Rob

Geef een reactie

