Boom & schaduw 3

Over robvandoeselaar
Dutch artist painter. Also lived and worked in West Africa, New York and India. Techniques: oil paintings on canvas/ ink, acrylic on paper/ painting on iPad.

2 Responses to Boom & schaduw 3

  1. Jan en Jacinta says:

    Ha Rob, heel mooi en heel subtiel

    XX Jan

    _____

  2. Hetty Vanderkloot says:

    Beste Rob,

    Als (werend) lid van de Haagse Kunstkring krijg ik o.a. ook jou comp. schetsen gestuurd. Deze (en ook de andere -boom schaduwen- vind ik erg boeiend. Deze laatste gaf me een schok, met de simpele reden dat de schaduw zo familiair is. Zie afbeeldingen mijn werk. Zelf ben ik sinds 1996 al bezig met het maken van computer compilaties. Op het ogenblik ben ik in HCMC,(Saigon )Vietnam, waar ik mee doe met een tentoonstelling in het HoChi Minh City Fine Art museum. Hier ook bezig aan het exprimenteren met het afdrukken op zijde.

    Met vriendelijke groet, Hetty van der Kloot

    http://www.hettyvanderkloot.com

    Sent from my iPad

    >

Geef een reactie

