Tiara

Familiejuwelen in het kapsel van Koningin Maxima, gevangen in 12 iPad schetsen. Zie de video hoe de tekening tot stand is gekomen.

Familiejuwelen in het kapsel van Koningin Maxima, gevangen in 12 iPad schetsen.

12 iPad schetsen

Over robvandoeselaar
Dutch artist painter. Also lived and worked in West Africa, New York and India. Techniques: oil paintings on canvas/ ink, acrylic on paper/ painting on iPad.

2 Responses to Tiara

  1. Nel Arrebout says:

    Hoi Rob ik heb de video vele malen bekeken maar ik snap niet hoe je het doet. Groetjes, Nel

    • Dag Nel,

      Tja, het is een combinatie van tekenen, het registreren van het tekenen en die met twaalf tegelijkertijd projecteren. Misschien moeilijk in woorden uit te leggen. Er is niets getruukt, het zijn echt twaalf tekeningen die zo zijn getekend. Alleen het tempo is in werkelijkheid lager geweest.

      Ik ga nu proberen het hele portret van Maxima zo te projecteren, maar ik ben alleen bang dat mijn computer het niet aankan om veertig filmpjes tegelijk te monteren. Hij crashte bij deze twaalf ook al een paar keer.

      Sinds dit weekend weten we dat we naar Mozambique gaan verhuizen. Ik denk wel dat ik twee of drie keer per jaar terugkom naar Nederland. Misschien moet ik een van die keren maar eens een Tour de Zeelande maken.

      Groet,

      Rob

      Op Apr 2, 2014, om 1:26 PM heeft Rob's schetsblog het volgende geschreven:

      > >

Geef een reactie

