Narcisme

Monique kocht vorige week een bos narcissen omdat ik jarig was. Het bestond uit evenveel narcissen als jaren die ik telde. Hoeveel zijn het er?

iPad tekening

Monique kocht vorige week een bos narcissen omdat ik jarig was. Ze staan al meer dan een week. Het zijn bijna evenveel narcissen als de jaren die ik tel.

Over robvandoeselaar
Dutch artist painter. Also lived and worked in West Africa, New York and India. Techniques: oil paintings on canvas/ ink, acrylic on paper/ painting on iPad.

3 Responses to Narcisme

  1. Ad van Riel says:

    Alsnog gefeliciteerd, Rob, met je verjaardag.

  2. Georgette van den Hoogen says:

    Hee Rob,Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Het is een ritueel aan het worden; bij het openen van de mail zijn jouw tekeningen het eerst aan de beurt en ik vind ze altijd fijn om naar te kijken en om nog even over na te denken.Groeten aan iedereen thuis, tot ergens in het voorjaar of zomer.Hartelijke groet van Georgette Date: Mon, 25 Feb 2013 10:08:18 +0000 To: sjorsopreis@hotmail.com

Geef een reactie

