Slecht zicht

Mijn ogen zijn nog steeds aangetast door een virus. De laatste dagen kan ik door beide ogen niet meer scherp zien. Het is alsof ik de hele dag door een dik glas kijk. De dokter vertrouwt erop dat het weer goed komt op den duur. Maar het lukt me dus niet om vandaag een tekening te maken.

Slecht zicht

Over robvandoeselaar
Dutch artist painter. Also lived and worked in West Africa, New York and India. Techniques: oil paintings on canvas/ ink, acrylic on paper/ painting on iPad.

7 Responses to Slecht zicht

  1. Rob, lijkt me zeer vervelend, heel veel sterkte ermee. Ik hoop voor je dat het snel overgaat! Ook voor mezelf, ik vind het altijd boeiend je tekeningen te zien!

  2. Ha Rob, vervelend dat van je ogen. Rot virus. Ook al vind ik deze foto goed geslaagd als vervanging ik hoop dat je snel weer mooie tekeningen rond mailt.
    Beterschap met de kwaal.
    Elma Oosterhoff

  3. Greetje Engelsman says:

    Spijtig te horen dat je ogen slecht zijn op dit moment. Hou je taai: als de dokter er van uitgaat dat het weer opknapt, moet je daar maar op vertrouwen. Wij zitten nogsteeds in Washington. Hebben een rally met Obama en Clinton bijgewoond en een met Romney. Geweldig! Ook de uitslagavond was een belevenis.

    Groetjes, Greetje

    Op woensdag 7 november 2012 schreef Rob’s schetsblog ( comment-reply@wordpress.com) het volgende: > robvandoeselaar posted: “Mijn ogen zijn nog steeds aangetast door een virus. De laatste dagen kan ik door beide ogen niet meer scherp zien. Het is alsof ik de hele dag door een dik glas kijk. De dokter vertrouwt erop dat het weer goed komt op den duur. Maar het lukt me dus niet o” >

  4. Hannie & Theo Tel says:

    Rob, we zien wel weer, hoor!
    Theo Tel

Geef een reactie

