Morgendans van de schoenveters

Ik zet de schoenen neer voor mijn voeten om ze aan te trekken. De veters vertellen de geschiedenis van het laatste uittrekken. En ze vragen me opnieuw om ze stevig aan te spannen.

Afbeelding

Over robvandoeselaar
Dutch artist painter. Also lived and worked in West Africa, New York and India. Techniques: oil paintings on canvas/ ink, acrylic on paper/ painting on iPad.

2 Responses to Morgendans van de schoenveters

  1. henry.jelsma says:

    Dag Rob’,
    Ik vind dit erg leuk… het lijkt me een opgave om het vol te houden elke dag. een tekening is nog daar aan toe , maar dan nog het op de blog setten… het houd je wel van de straat… who knows were it will take you
    I wil follow you
    Greetings
    Henry

Geef een reactie

